Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 mai 2011

Schimbare



Decor sumbru, intuneric, cerul intunecat imi prezinta luna insangerata si furioasa. Nici urma de stea, nici urma de privire blanda din partea lunii. Ceva se intampla. Ma uit dupa tine dar nu te gasesc, nu e nimic si nimeni imprejurul meu, doar corbii infometati ce se uita dupa o eventuala prada. Speriata inaintez in bezna cu speranta ca te voi gasi si imi vei putea explica ce s-a intamplat. Iti simt lipsa, mi-e dor de tine si ma rog sa te gasesc teafar. Mii de scenarii imi trec prin minte, unele mai dureroase decat altele si incerc din rasputeri sa le alung. Intr-un final ceva apare in fata. Este un castel, destul de mare, destul de impunator fata de celelalte casute. Totul este sangeriu, pana si lumina. Intru...la prima vedere se pare ca nu e nimeni dar cu cat inaintez mai mult incep sa percep o prezenta. Ma apropii si imi dau seama ca esti tu insa nu schitezi niciun gest la vederea mea. Este ca si cum te-ai fi asteptat sa ma vezi, ca si cum ai fi stiut ca voi ajunge teafara la tine. Ma apropii incet si te iau in brate dar esti rece. Rece ca gheata, nu mai ma incalzesti ca pe vremuri, oftezi si iti lasi capul pe al meu, imi saruti fruntea si te intorci cu spatele la mine. Imi dau seama ca imi ascunzi ceva, mi-e teama de motivul pentru care m-ai mintii. Incerc sa te fac sa vorbesti dar tu eviti sa te uiti in ochii mei si sa imi explici. Dupa multe ore de asteptat prinzi curaj si ma privesti, imi spui ca totul s-a schimbat, ca nimic nu mai poate fi ca la inceput insa exista un singur lucru neatins si nevatamat... acela este dragostea ta pentru mine. La auzul acestor cuvinte sufletul e fericit, iar inima bate sa sara din piept. Sar la gatul tau si iti soptesc ca te iubesc mai mult decat orice, ca nicio schimbare nu imi va putea umbri sentimentele pe care le am pentru tine. Iti dau de inteles ca voi urma orice cale imi vei arata atata timp cat tu vei fi alaturi de mine, ma vei proteja, ma vei iubi in continuare si imi vei fi fidel. Dintr-odata ma simt diferita dar in acelasi timp la fel ca si tine.Privim amandoi pe fereastra luna ce incepe sa ne zambeasca linistita. Ma uit la tine, oftez... dar de fericire, de fericire ca te-am gasit in viata, teafar si la fel de iubitor. Acum... avem o vesnicie inaintea noastra. Long live our love.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu