Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 mai 2011

Timp


Ma simt ca si cum sufletul imi este pustiu. . . Ma simt ca si cum as avea nevoie de ajutor, intelegere, iubire, tandrete si afectiune. Simt cum tu esti totul pentru mine, numai inchipuindu-mi fetisoara ta scumpa un zambet imi rasare pe buze. Cand te vad ochii imi sclipesc, fata mi se lumineaza iar pe ea se poate citi bucuria sufletului vederii tale. Cand imi vorbesti ma faci sa ma simt cea mai importanta fiinta din Univers. Cand imi soptesti cuvinte de dragoste simt cum Lumea imi apartine in totalitate. Dar atunci cand pleci de langa mine cerul se rupe in doua, picaturile de ploaie cad din ce in ce mai rau pe pamantul uscat, in sufletul meu acum pustiu din cauza lipsei tale. Din pacate nimic nu il poate umple.. si asta pentru ca tu esti totul pentru mine. Fara tine ma simt ca o graunta de nisip intr-un desert fierband de nerabdarea de a te vedea, de a te reintalni. Din pacate nu stiu cand te vei intoarce insa te voi astepta cu aceeasi nerabdare si acelasi entuziasm copilaresc.Ma plimb prin ploaie desculta precum un suflet ratacit; din cand in cand privesc in jurul meu poate vei aparea in calea mea; poate imi vei face o surpriza si vei ajunge repede langa mine. Pasii m-au dus intr- o poienita viu colorata, frumoasa si plina de speranta. M-am decis... te voi astepta aici, te voi astepta oricat va fi nevoie si am speranta in suflet ca nu vei uita de mine, ca te vei intoarce, ca vom fi din nou impreuna, linistiti si iubindu-ne ca in prima zi.
Astept...orele trec foarte greu, ca si cum m-ar impiedica sa ajung mai repede la tine, ca si cum ar vrea sa stam cat mai mult despartiti... ele nu stiu ca fara tine nu pot trai, nu pot respira si nu pot vedea frumusetea vietii si a naturii. Incerc sa ma consolez cu gandul ca odata si-odata voi putea sari din nou in bratele tale, in bratele tale care ma protejeaza mereu si care imi aduc un somn linistit.Aud un fosnait, intorc capul si vad ceva ce asteptam de mult. Pe tine, luminita sufletului meu, sufletelul meu scump si drag. Tresar de fericire si de emotie. Alerg spre tine si ma arunc in bratele tale... ca de obicei tu esti acolo sa ma prinzi si sa imi oferi tot ce ai mai bun in special liniste si iubire.
Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu