Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 mai 2011

Inca astept...


Ploaie de vara, ploaie cu soare. Odata cu picaturile calde de ploaie coboara si razele soarelui pentru a ne incalzi. Ma uit spre cer si dintr-odata gandul imi fuge la tine. Mi-ar placea sa traim in alte timpuri, in alta perioada. Ma uit in jur si imi amintesc de toate nemultumirile pe care sufletul meu nu cuteaza sa inceteze a mi le spune ceas de ceas, clipa de clipa, chiar daca stie ca ma face sa ma faram pana ajung precum grauntele de nisip pe care le vezi in aceasta clepsidra. Iti soptesc rugaminti, cuvinte de iubire si de durere dar te faci ca nu le auzi. Cand faci asa ma aduci la disperare, ma faci sa ma simt un nimeni, ma faci sa imi pierd increderea in relatia pe care o avem, in tine, in mine si in tot ceea ce se afla in jurul meu. Las capul jos si imi vad de drum, dezamagita ca de obicei. Inima imi plange de durere, de durere pentru ca nu te intrebi ce simt, daca sunt multumita sau nemultumita, daca sufar sau nu. Las ploaia sa cada pe mine si refuz sa mai ma misc din loc. Pana si ploaia se opreste cand vede cat de rau m-a udat si cat de rau plange inima in mine. Privesc spre cer si astept cu nerabdare luna. Numai ea este si va fi alaturi de mine seara de seara indiferent de vreme.
Nu uita ca te iubesc si intotdeauna te voi iubi si te voi astepta indiferent de vreme :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu