Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

luni, 15 septembrie 2014

A mai trecut o zi..

Inca o zi, doua, trei, mai multe si toate fara tine. Desi gandul imi zboara la tine ne-ncetat , inima mea tanjeste dupa prezenta ta fizica alaturi de mine.  Imi lipseste zambetul tau dulce si privirea ta nazdravana. Privesc tablourile de fiecare data cand am ocazia si desi acolo suntem impreuna, ma uit langa mine si locul tau este gol. La fel cum ai lasat si in inima mea atunci cand ai plecat. Zambesc usor iar ochii incep  a lacrima, oricat m-as abtine nu pot stapanii valul de lacrimi ce se abate pe obrajii mei. Seara se lasa lasand in urma un peisaj spectaculos, ca acelea pe care obisnuiam sa le privim impreuna cand ne intorceam acasa. Ceva ma trage de haine iar uitandu-ma in jos vad pe cineva care ma ajuta sa te pretuiesc mai mult  si care imi da un alt motiv pentru care nu te pot uita.
Peisajul nu mai are aceeasi insemnatate pentru sufletul meu daca tu nu esti.  Cartile incearca sa umple golul lasat de tine insa fara success. Parca nicio poveste nu mai ma atrage, niciuna nu este mai interesanta decat a noastra si nu ma face sa tanjesc decat mai rau dupa noi. Incerc sa ma cufund in ele dar nu reusesc, randurile parca se risipesc asezand imaginea ta pe fiecare pagina pe care o vad.  Ma indrept spre dulapul tau si privesc minute in sir hainele tale, o bluza iau dintre ele , o miros si inchid ochii imaginandu-mi ca esti acolo, sau ma concentrez atat de tare ca si cum asta ar ajuta cu ceva, ca si cum te-as putea aduce inapoi langa mine.
Adorm cu gandul la tine, ma trezesc in timpul noptii cu speranta ca totul este un vis si te voi gasi iar langa mine, iar dimineata am parte de cea mai mare dezamagire a fiecarei zile. Tu nu apari, nu esti si nu vei fi in viitorul apropiat. Cu parere de rau si suficienta dezamagire cat sa imi strice starea de spirit incep o noua zi. Le numar, le tai, le scriu, gandindu-ma ca asa voi trece mai usor peste greul despartirii noastre. Mi-e dor de atingerea ta, de alinturile tale, de pupicii tai dulci, de tot ceea ce tine de tine. Sper ca timpul sa treaca mai repede si sa ajung la tine, in bratele tale mari si sa-mi oferi inca o data siguranta dupa care tanjesc, iubirea  pe care o visez si pe tine cel pe care il iubesc.

Un comentariu:

  1. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere