Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

Alegeri


A trecut atat de mult timp. Parca ieri ne cunoscusem si traiam o frumoasa poveste de dragoste. Acum am ramas singura asteptandu-te, sperand la o continuare a ceea ce insemna totul pentru noi. Insa tu nu apari, ceasuri trec in nestire si nimic nu imi da de veste pe unde esti sau ce faci. Oare te gandesti la mine? Totul a devenit gri, pustiu si ploua neincetat ca si plansetul sufletului care nu cuteaza sa se opreasca. Sunt trista, fara viata, singura mea companie fiind luna si ploaia. Stau in usa si simt cum picaturile imi ard pielea. Luna ma priveste si imi trimite o stea pentru a-mi lumina viata insa daca nu esti tu pentru mine nu inseamna nimic. Asa repede ai uitat momentele frumoase pe care le-am trait impreuna? Sau poate ca nici nu te-au interesat. Nimic nu mai conteaza pentru tine acum, ai mers pe un alt drum, fara sa ma anunti m-ai lasat gandindu-ma cu ce am gresit. Imi pun o mie de intrebari dar nu esti tu ca sa imi raspunzi. Un amalgam de sentimente se abat asupra mea facandu-ma sa ma simt sufocata. Mintea-mi spune sa merg mai departe, inima imi aduce speranta, sufletul se lupta cu trupul care nu vrea sa se miste. Totul ma ingheata, ma tine locului si nu stiu ce sa fac mai departe. Din departare se aude o vioara, un cantec simplu, frumos, dar imi apasa mai rau pe suflet si pe inima. Ma indurereaza mai rau, ma nenoroceste si imi doresc sa se opreasca. Oare de unde vine? Ce se intampla? Din cauza ploii nu vad ce este in jurul meu si ii cer ajutor lunii. Ea imi lumineaza calea insa nu apare nimeni, cred ca doar imi imaginez. Poate ca inca visez la o salvare din partea ta. Oare imi simti lipsa, oare stii prin ce chinuri trec? Indurerata ma asez in genunchi lasand natura sa decida pentru mine, un fulger apare in fata mea facandu-ma sa tresar. Ma ridic si disperata ma uit in jur, privesc luna care ma incurajeaza. A venit momentul sa ma opresc, a trecut prea mult timp pentru a mai putea spera. Decizia mea este luata, te voi inlatura din inima mea, din gandurile mele si din sufletul meu. Nu meriti sa fi acolo. In timp ce ma gandesc la asemena lucruri , lucrurile din jurul meu prind viata si culoare, fericire si frumusete. Luna se adaposteste, ploaia se opreste facand loc soarelui cu razele sale minunate si calde. Imi incalzeste sufletul si inima, totul este nou, si nu se mai aude decat cantecul pasarilor. Nimic sumbru, nimic gri, nimic urat. A venit momentul sa traiesc pentru mine, pentru cine merita. Chiar si singura pot fi fericita in mijlocul naturii unde rautatea si dezamagirea nu ma pot atinge. Te-am iubit insa este timpul sa merg mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu