Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 aprilie 2011

Caldura sufletului meu


Zi frumoasa de primavara cand vei ajunge si la noi? Cand vei ajunge si in inima mea pentru a o incalzi si a-i da speranta? In fiecare zi privesc pe fereastra plina de picaturi de ploaie in speranta ca voi vedea soarele rasarind dintre nori. Din pacate nu vad decat copaci batuti de vant, flori rupte si pasarelele chinuindu-se a se adaposti. Fulgerele se vad de la mile departare, tunetele se aud dandu-ti senzatia ca se cutremura pamantul si totul se rupe. Animalele sunt agitate transmitandu-mi o stare de agitatie. Melancolia se asterne in sufletul meu si ma face sa cred ca ceva rau se va intampla. Incerc sa privesc dincolo de aparente si sa cred ca totul va fi bine si ca ma insel in ceea ce priveste sentimentele pe care le am. Deodata te simt aproape de mine, iti simt respiratia, mirosul dulce, iti aud inima batand langa a mea, si iti simt atingerea usoara si calda. Ma iei in brate, ma saruti pe gat, si privim amandoi in departare. Oare la ce te gandesti? Sufletul se incalzeste cand te simte iar inima innebuneste de bucurie cand bate langa a ta. Una langa alta, nedespartite si pline de sperante. Suspin, dar de fericire, un zambet imi apare pe buze numai cand stiu ca esti langa mine si asa imi doresc sa fi intotdeauna. Te doresc langa mine mai mult decat orice si stiu ca alaturi de tine soarele va rasari indiferent de ploile si norii de afara.

Intorc privirea spre tine, ma uit in ochii tai si sufletul mi se incalzeste mai rau decat daca razele soarelui ar cadea direct pe el. Nu am vazut niciodata o privire atat de blanda, iubitoare si calda. Cu un zambet strengar ma tragi spre tine, iesim in gradina si ma saruti ca si cum acesta ar fi ultimul, ca si cum lumea ar disparea si ai vrea sa ramanem asa pentru totdeauna. Ploaia cade pe noi, ne uda, este rece insa noua nu ne pasa pentru ca ne avem unul pe celalalt si asta ne da o putere imensa de a infrunta orice, de a ne incalzi indiferent de vremea de afara. Ce frumos este sa iubesti si sa fi iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu