Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 aprilie 2011

Liniste sufleteasca


O noapte superba, plina de iubire, liniste sufleteasca si un sentiment de implinire. Am adormit in bratele tale si desi te aveam aproape ai aparut si in visul meu. M-am trezit, te-am privit, ti-am simtit respiratia usoara si bataile inimii. Bucuria mi-a invadat corpul, eram atat de fericita ca esti langa mine, ca esti al meu si ca inima mea bate numai pentru tine. Te-am sarutat usor si te-am mangaiat ca si cum ar fi ultima data. Te-am strans in brate si am lasat inimile sa vorbeasca intre ele, sa se bucure inca o data ca sunt alaturi una de alta si ca se iubesc "infinit" de mult. Am constientizat ca nu te voi mai iubi decat in momentul in care inima va inceta sa bata si aceasta va inceta sa mai bata doar atunci cand tu imi vei spune ca nu ma mai iubesti. Sentimente de tot felul s-au abatut asupra-mi si un zambet mic a aparut pe fata mea... privesc in jur si nu vad decat figura ta linistita si calma, privirea ta cea blanda si plina de sentimente. Tu oare la ce te gandesti? Esti fericit? Oare simti si tu aceleasi lucruri ca si mine? Nu stiu si nu pot decat sa sper ca tu imi impartasesti aceasta iubire, aceste sentimente ce imi umplu sufletul de fericire. Cu coada ochiului vad soarele care-mi zambeste si ma face sa cred ca astazi va fi o zi minunata... la fel de minunata cum ti-o doresc si tie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu