Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 august 2014

Ma gandesc la tine

Cu durere in suflet privesc pozele noastre, parandu-mi-se o vesnicie de cand suntem impreuna si totusi atat de putin timp in realitate. Visez cu ochii deschisi la momentele frumoase petrecute impreuna, la zambetul tau strengar, la privirea ta cea dulce, sarutul magic si forta ta nemasurata care-mi oferea toata siguranta de care aveam nevoie. Cateva lacrimi imi inunda ochii precum petalele florilor sunt incarcate de roua diminetii. Nu le pot stapanii si isi iau avant pe obrajorii fini ca o mare stapanita de puterea furtunii. Golul din sufletul meu simte durerea inimii si incearca sa se consoleze reciproc. Un sunet puternic ma trezeste din visare, este anuntul unei furtuni ce-mi impartaseste durerea. Lumina fulgerelor si sunetul tunetelor se imbina intr-o armonie perfecta creand cea mai frumoasa melodie. O melodie dedicata noua, inimii mele pentru a o consola pana la venirea ta. Fara nicio ezitare ma avant in puterea amurgului, in mijlocul naturii asteptand. Privesc spre cer, si...ca si cum mi-ar fi citit gandurile, picaturi reci de ploaie incep sa cada.
Sunt totusi un pic nedumerita , oare atunci cand ploua este un semn ca ma tii in brate sau ca ingerii plang din cauza dorului nostru? Oricare ar fi motivul o imbratisez si eu cu mare drag si o trimit la tine plina de iubire iar tu, dragul meu, nu uita caci atunci cand te va ploua eu te voi imbratisa. . . Te iubesc.

Un comentariu:

  1. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere