Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 ianuarie 2012

Mi-e dor


Oftez... ma gandesc cu durere in suflet la ce s-a ajuns. Toate amintirile placute imi trec prin fata ochilor si simt cat de repede a trecut timpul, le vad venind si le vad trecand. Fiecare amintire dureaza o clipa, o clipa acum si ceva mai mult atunci. Privesc afara la vremea rece si simt cum ma trece un fior. Un fior de gheata care imi rascoleste sufletul asa cum viscolul imprastie zapada peste tot. Inima imi ingheata asa cum ingheata apa si dintr-odata imi pierd rasuflarea. Lacrimile incep sa curga siroaie si depresia pune stapanire pe mine. Imi fac curaj sa ies in ninsoare, totul in jurul meu e alb, pur, imaculat asa ca ma decid sa inaintez, nu stiu unde dar plec lasand in urma tot. Mi-e dor de tine si as vrea sa fi langa mine, sa inaintam impreuna in necunoscut dar se pare ca nu vrei, nu vrei sa mai fi cu mine; ai ales sa ma abandonezi in ciuda a tot ceea ce mi-ai promis si mi-ai zis. De ce ti-ai batut joc de mine? de ce te-ai schimbat si de ce iti pare rau pentru deciziile pe are le-ai luat in trecut? Oare nu am fost suficient de buna pentru tine? Oare nu ai fost tratat asa cum trebuie si nu ti s-a oferit suficienta atentie? Imi pare rau insa ai primit totul, stiu pentru ca eu ti-am daruit totul iar acum acel tot se naruie. Se naruie vise, se naruie iluzii chiar si speranta. Fulgii de zapada ii simt catifelati, ma acopera ca si cum ar fi ceva pufos si imi imaginez cat de mult mi-ar fi placut sa ma fi imbratisat tu, tu cu atingerea ta ferma , plina de siguranta si afectiune. Inima plange odata cu mine si sufletul e nelinistit. Ma gandesc la tine dar oare tu te gandesti la mine? Poate ca intr-un anumit moment al vietii am sa trec peste tot si am sa te iert, dar nu acum. Imi pare rau dar esti schimbat iar eu l-am vrut doar pe acela de care m-am indragostit, si tu dragul meu ,... acum nu esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu