Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

luni, 28 martie 2011

Amalgam de sentimente



Un eveniment memorabil, un suflet pur, o iubire intensa si curata. Admiratie si respect, dragoste si pasiune. Emotii mari, sufletul se zbate, inima se aprinde. Toate acestea la aniversarea unui an de stat impreuna cu iubirea mea scumpa. Suntem mici, avem un anisor, un anisor scump, plin de evenimente, alaturi la bine si la rau, infruntand valul urias ce s-a abatut asupra noastra atata timp. Ti s-a intamplat vreodata sa iubesti atat de mult, cu sufletul, cu inima, cu toata fiinta ta si sa fi in stare sa treci prin orice pentru armonia relatiei si pentru persoana iubita?? Mie da. Sufletul imi este plin de speranta (chiar si dupa atata vant si ploaie), lacrimile au incetat ieri, vroiau sa curga doar lacrimi de fericire, fericire pentru ca am rezistat un an, ca il am alaturi pe baiatul perfect pentru mine, indiferent de evenimentele din viata noastra. Este sufletul meu, parte din mine, jumatate din viata mea. Simt dragoste pura fata de el. Cand il vad inima incepe sa imi bata tare, ca in prima zi. Cand ma gandesc la timpul petrecut cu el, la momentele cand doar il cunoasteam si nu eram impreuna fluturasii apar in tot corpul, simt o emotie puternica, de neinteles. Cand nu suntem impreuna ma simt ca si cum am fi ca soarele si luna, ca si cum timpul nu tine cu noi, ne impiedica sa ne intalnim. Dar la finalul zilei, cand ne vedem, e ca si cum orizontul s-a impreunat cu pamantul iar pe fundal este o lumina puternica ce ne readuce speranta in suflet si iubirea creste. Visele reapar, totul mi se pare ca fiind ireal. Ma trezesc in miez de noapte, il privesc, il simt aproape de mine si ma gandesc ca nu as rezista nici macar o clipa fara el. Creierul, inima, sufletul...nu accepta ideea despartirii, nu accepta altceva in afara de a fi cu el, de a-i fi alaturi in orice moment, in orice situatie, la bine si la rau. Il iubesc asa cum nu am crezut ca voi iubi vreodata. El este singura mea iubire, nimic nu a contat vreodata mai mult decat conteaza el. Inca am speranta ca visele nu se vor darama, nu se vor narui indiferent de norii ce se abat uneori deasupra iubirii noastre. Te iubesc mult sufletel. Esti motivul meu de a intampina fiecare zi, ai devenit motivul meu de a trai, de a-mi dori sa respir aerul fiecarei dimineti. Fara tine e ca si cum as ramane fara oxigen. Inima mea nu vrea sa se gandeasca la cum ar fi daca ai calca stramb, daca ti-ai bate joc de ea, de inimioara mea care bate pentru tine, de sufletelul meu care ramane la locul lui datorita tie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu