Powered By Blogger

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 aprilie 2011

Rau de lacrimi


Cu greu pasesc spre tine, fiecare secunda imi da senzatia ca este o vesnicie, inaintez mult prea greu, raul este plin de lacrimi iar ele continua sa cada si sa il faca imposibil de parcurs. Mi se pare ca esti prea departe, am obosit, incerc sa iau o pauza, privesc in jur si nu imi place ce vad. Ma uit in sus si ma rog ca lacrimile sa inceteze a mai curge. Ma uit la tine... esti o frumusete, esti un zeu, esti tot ceea ce imi doresc dar la care mi-e greu sa ajung. Imi pare rau, mintea mi se umple de regrete, inima de suferinta, sufletul de gheata si trupul ma doare. De ce faci lucrurile imposibile? De ce ma faci sa sufar? Cerul se intuneca cu fiecare gand de-al tau, ma intristezi, verdeata incepe sa paleasca, animalele urla si se agita, vantul incepe sa bata si ma face sa simt ca imi secera inima. Strigatul tau il inabusa pe al meu, eu strig dupa ajutor, tu dupa ce strigi? Ma uit la tine in continuare cu speranta in suflet ca imi vei intinde mana, sa imi dai un impuls pentru a merge mai departe. Asteptarea face ca sangele sa pulseze tot mai tare, adrenalina creste, sentimente de toate felurile se napustesc asupra mea, ganduri ciudate, si inca astept... dar tu nu schitezi nici macar un zambet. Stai acolo ca o statuie sculptata in marmura, pe fata ta se citeste indiferenta, nepasare. Caldura din ochii tai a disparut, acum privirea ma ingheata. Intorc capul, refuz sa te mai vad, stau locului, lacrimile curg din ce in ce mai rau in acest rau, vantul sufla si mai puternic, smulge copacii din radacina, vuietul este ingrozitor, imi astup urechile pentru ca simt ca ma surzeste, inchid ochii si din toti rarunchii iese un urlet de durere ca si cum tot ce este inauntrul meu a fost sfasiat din cauza ta, din cauza durerii. Nu credeam ca asa ceva se va intampla, nu credeam ca tu nu vei face nimic pentru mine, nici macar sa ma ajuti sa ajung la tine. Imi pare rau. Incerc sa ma agat de ceva, incerc sa fiu puternica, incerc sa fac lacrimile sa inceteze a mai curge. Nu vreau sa ma inec in propriile lacrimi, in propria suferinta. Vreau sa gasesc puterea de a merge mai departe... dar nu in sensul tau. Poate voi gasi altul, nu ma grabesc, voi astepta in acest loc, totul se va calma. Sper ca bataile inimii sa nu inceteze prea devreme, inainte de a gasi acea cale. Speranta rasare ca o raza de soare printre nori, incearca sa ii dea la o parte. Va dura o vreme, stiu asta si o simt dar astept cu un mic zambet in coltul gurii. Te privesc pentru ultima data, inchid ochii si vad adevarata ta fata. Nu mai vreau sa te iubesc, nu mai vreau sa te vad, odata ce iti voi intoarce spatele va fi pentru ultima data. Cand raul va seca si norii vor disparea, ochii se vor inchide si lacrimile se vor opri definitiv atunci voi fi sigura ca orice cale voi alege va fi mai buna decat cea spre tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu